2011/05/25

LA FIESTA DE HARRY


La fiesta de Harry

Kaixo ! Ni Jone naiz.

Nik ikastolako liburutegian hartu dut liburua eta gustatu egin zait.

Liburua ` LA FIESTA DE HARRY ´deitzen da. Liburuaren laburpentxo bat egingo dut.

Bazen behin mutiko bat Harry deitzen zena, eta gonbidatzen zioten festetara eta denak bukatzen ziren gaizki. Egun batean, Harry besta bat egin zuen eta denek oso oso ondo utzi zuten etxea, baina Harryk pentsatzen zuen dena apurtu zutela. Harry negarrez hasi zen esaten : `YA LO LIMPIARE YO TODO ´` YA ME PODEIS QUITAR LA PAGA HASTA ... HASTA ... ´Baina aita eta ama harrituta geratu ziren esaten : ¿ LIMPIAR EL QUE ? `TUS

AMIGOS LO HAN DEJADO TODO COMO SI NO

HUBIESE PASADO NADA ´.

Eta hori izan da dena.

CHRIS POWLING eta SCOULAR ANDERSONek egin dute ipuin hau .


JONE LLANOS - 5.A


No hay comentarios:

Publicar un comentario